Arderea de grăsimi vezbe

Tehnici ușoare de ardere a grăsimilor, Tehnici de slabit

Trebuie să vă odihniți între seturi timp de de secunde. Mai departe Marți și sâmbătă până la 90 de minute.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

De asemenea, puteți adăuga de minute de cardio după antrenament. Toate acestea vor accelera doar procesul de ardere a grăsimilor. Trebuie să vă odihniți între abordări 25 - 40 de secunde la început vă puteți odihni 40 de secunde și, în cele din urmă, puteți scădea la 25 de secunde Mai departe când corpul tău se adaptează la sarcină puteți crește timpul de cardio Marți și sâmbătă până la 90 de minute trebuie să-l măriți treptat, de exemplu, adăugați minute în fiecare săptămână De asemenea, puteți crește cardio-ul post-antrenament până la 60 de minute.

Dacă urmați cu strictețe regimul antrenează-te după această schemă și mănâncă bineapoi în 3 luni îți poți strânge corpul și arde grăsime subcutanată Mult noroc! Cum pierdeți grăsimea într-o lună uitat deja la sugestia că exercițiile de post vă pot ajuta să slăbiți. De asemenea, am vorbit recent despre capcanele pentru slăbit.

minune arzătoare de grăsime ng tub pentru a pierde in greutate

Acum am vrut să discut o altă opinie populară: trebuie să alergi sau să faci orice alt antrenament aerob ciclic mai mult de 30 de minute, deoarece grăsimea tehnici ușoare de ardere a grăsimilor să ardă abia în minutul În primul rând - puțin despre combustibil Când mâncăm carbohidrați, cât durează să fie transformați în glucoză, care este alimentată cu fluxul sanguin în ficat și mușchi și este stocată sub formă de glicogen pentru depozitele de energie.

Glicogenul este principala sursă de energie pentru contracția musculară și pentru menținerea bunei tehnici ușoare de ardere a grăsimilor a organismului. Pentru noi, acest lucru înseamnă că glicogenul oferă energie atât pentru antrenamentul de forță, cât și pentru antrenamentul aerob susținut.

Am slabit 30 de KILOGRAME in 50 de ZILE - Oana Radu Vlog arde grăsimea de pe coaste

Grăsimea subcutanată este, de asemenea, utilizată ca combustibil, dar numai ca urmare a oxidării, adică în prezența oxigenului, adică nu poate fi utilizată direct ca sursă de energie sub sarcină de energie.

Deoarece este mai ușor pentru organism să folosească glicogen decât să oxideze grăsimea pentru energie, este consumat mai întâi.

Jiu Jitsu arde grăsime măsură pentru pierderea de grăsime

De aici și mitul: trebuie mai întâi să consumați TOATE glicogenul, iar apoi grăsimea va începe să ardă, iar acest lucru se va întâmpla la aproximativ 20 de minute după începerea antrenamentului aerob Sună logic, indiferent cât de puține fapte despre fiziologia noastră. Un adult mediu cu o dietă completă acumulează aproximativ de grame de glicogen, ceea ce dă aproximativ kcal, un sportiv poate acumula aproximativ de grame de glicogen, ceea ce corespunde cu kcal.

Căi de a pierde grăsime corporală

Pentru 20 de minute de jogging, puteți cheltui bine, poate kcal. Este clar că nu veți putea consuma tot glicogenul în curând, mai ales dacă dieta dvs. Dar chiar dacă presupunem că alergarea timp de trei ore pe zi nu este o întrebare pentru dvs.

pierde în greutate cafea subțire furnizori delicioși cele mai bune tehnici de slabire

Combustibilul nu este direct grăsime subcutanată, ci picăturile de grăsime din mușchi. Pentru ca picăturile de grăsime să fie transferate către mușchi pentru sinteza energiei, este necesar Se pare că atunci când depozitele de glicogen se epuizează, grăsimea va înceta să fie consumată cu totul.

Natura ne-a aranjat astfel încât să putem folosi rezervele de energie cât mai eficient posibil. Dacă există suficient oxigen în mușchi, cum este cazul antrenamentului aerob citire - alergare și altele asemeneaatunci utilizarea glicogenului va avea loc împreună cu utilizarea grăsimii, din păcate pentru mulți, în cantități destul de nesemnificative.

Dacă încalci Regula asta NU poți arde Grăsimea - Pofticios cu Pătrățele ep.2 slăbire naturală max

Ia la fel beneficiile exercițiului aerob sub forma dezvoltării rezistenței și îmbunătățirii sistemelor cardiovasculare și respiratorii nu este dificil: aproximativ 20 de minute de antrenament aerob de intensitate moderată pe zi sunt suficiente. Dorința de a pierde în greutate și de a scăpa de excesul de grăsime de pe abdomen, coapse și părți laterale este motivul care împinge mii de oameni la dietă și exerciții extenuante.

Cu toate acestea, este important să știți exact cum se luptă corpul cu depozitele de grăsimi - acest lucru vă va ajuta nu numai să obțineți rezultate cu un efort minim, dar vă va permite, de asemenea, să mențineți o greutate stabilă în viitor.

Din punct de vedere științific, alergarea, antrenamentele cardio sau de forță nu sunt deloc capabile să ardă grăsimi în sensul direct al acestei expresii, iar numărul de calorii este echivalent cu o porție medie de alimente.

Reguli pentru un proces eficient de ardere a grăsimii corporale

Pentru a slăbi cu succes, este important să ne amintim că exercițiile fizice nu sunt un mecanism de ardere a grăsimilor, ci doar o modalitate de a normaliza metabolismul. Trei tipuri diferite de grăsime corporală Diferite tipuri de grăsime corporală: 1 - grăsime abdominală subcutanată, 2 - grăsime internă, 3 - grăsime retroperitoneală. În ciuda faptului că grăsimea subcutanată conferă figurii o formă inestetică și flască, aceasta nu prezintă nicio amenințare pentru sănătate sau metabolismul normal - spre deosebire de grăsimea internă.

Diferența fundamentală între grăsimea internă este că este capabilă să influențeze fondul hormonal al corpului în primul rând, pe sinteza insulinei, precum și pe hormoni șiperturbând astfel metabolismul.