Scădere în greutate: când este un semn de alarmă?

Scădere în greutate rhr

Când ne hotărâm să vărsăm acele kilograme în plus, urmărim de obicei progresul nostru, trecând pe scara de baie. Dar, uneori, văzând că greutatea noastră se aprinde zi de zi poate fi mai mult o piedică decât ajutor - mai ales dacă acele figuri nu s-au apucat.

Meniu cont utilizator

Pe partea strălucitoare, alergătorii ca numerele gândiți-vă la toate acele înregistrări personale, la graficele de ritm maraton și la antrenamentele cu interval meticulos. Și există o mulțime de alte statistici acolo care ne pot oferi o imagine mai completă a sănătății noastre generale și ne ajută să pierdem în greutate. Urmărind numerele care măsoară modificările în nivelul nostru de fitness, sănătatea inimii, obiceiurile nutriționale și măsurătorile corporale, nu numai că vei scăpa, dar și te vei duce la nivelul următor.

  1. Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale.
  2. Acesta trebuie să unească motivaţia, emoţia, alimentaţia, mişcarea, stresul şi integrarea în grupul social corect.
  3. 3 elemente cheie într-un regim de scădere în greutate - CSID: Ce se întâmplă Doctore?
  4. Mulți dintre ei au reușit să își rezolve integral aceste probleme, modificându-și dramatic stilul de viață.
  5. Cum să slăbești sănătos | Centrul Medical Superfit

Scădere în greutate rhr, uitați de kilograme pentru o perioadă de obținerea gândirii corecte pentru a pierde în greutate și începeți-vă pierderea în greutate urmând aceste numere. Aceste numere vă vor ajuta să vă concentrați asupra pierderii de grăsime, a câștigului de mușchi și a obținerii unui conținut mai scăzut - cei mai buni indicatori ai sănătății și fitness-ului îmbunătățite.

Ceea ce uită este că, probabil, au câștigat mușchi și au pierdut grăsime corporală - probabil o schimbare de sănătate mai pozitivă decât pierderea de kilograme. Puteți utiliza etriere ieftine, cum ar fi cele de la AccuMeasure accumeasurefitness.

Luați măsurarea la aproximativ un centimetru deasupra șoldului drept. Caliperii vin cu o diagramă pe care o puteți utiliza apoi pentru a vă găsi procentajul de grăsime corporală. Și o talie mai mică nu este scădere în greutate rhr un indicator al pierderii în greutate, ci și riscul de cancer scăzut; Institutul American pentru Cercetare a Cancerului constata ca barbatii sunt la un risc mai mare de cancer atunci cand talie lor este de 40 inch sau mai mare; pentru femei, numărul este de Găleți de crengi Numălând găurile suplimentare de centură pe care le legați este o modalitate ușoară de a obține feedback zilnic cu privire la greutatea dvs.

De fapt, mulți alți alergători intervievați pentru acest articol au observat mai întâi progresul lor atunci când trebuiau să-și tragă centurile mai strânse - sau să cumpere unul mai mic. Odată ce se potrivesc, veți ști că aveți o greutate sănătoasă.

Scaderea in greutate nejustificata

Shanti Sosienski, autorul femeii care a alergat, a urmat o abordare similară. Conducătorul din Idaho a folosit dimensiunile de îmbrăcăminte pentru a măsura progresul. Ea a mers de la o dimensiune de 14 la o mărime opt - și a scăzut 15 de kilograme de-a lungul drumului. Logue nu și-a dat seama cât de mult a pierdut până când prietenii au început să-l tachineze.

scădere în greutate rhr celulita pleacă dacă pierdeți în greutate

A cumpărat costume noi, centuri noi - și le-a inspirat pe câțiva prieteni să își piardă kilogramele în plus. Cu cât inima este mai puternică, cu atât mai mult vă puteți exercita.

Și cu cât mai mult vă puteți exercita, cu atât veți scădere în greutate rhr mai multe calorii în timpul antrenamentelor. Dar există și un alt motiv pentru a vă monitoriza sănătatea inimii. Pe masura ce deveniti instalator, corpul tau va construi mai mult muschi.

scădere în greutate rhr pierde mantra în greutate

O jumătate de kilogram de mușchi arde mai multe calorii decât o jumătate de kilogram de grăsime, astfel încât creșterea masei musculare vă permite să ardeți mai multe calorii în repaus. Puteți măsura cu ușurință toate aceste numere cu un monitor de ritm cardiac.

scădere în greutate rhr slabire sjc

În unele cazuri, rata la care cifrele se schimbă în timp contează mai mult decât cifrele reale. Comparați numărul săptămânal. Veți începe să vedeți tendințe de exemplu, un RHR ușor mai mare poate indica faptul că sunteți deshidratat.

Pierdere în Greutate de Numere - Nutriție-Pierdere În Greutate - 2020

Dacă ritmul cardiac de odihnă scade treptat în timp, înseamnă că te îmbogățești. Chris Crowley, coautor al seriei de cărți "Tânăr din anul viitor" scris împreună cu Henry S. Lodge, M. Cu cât inima ta se recuperează mai repede, tu ești instalatorul.

Pentru a măsura a ta, pierdere în greutate junel fe bine, apoi alerga din greu sau faceți o repetare a dealului timp de una până la două minute. Opriți și urmăriți monitorul ritmului cardiac. De îndată ce ritmul tău scade cu un ritm, începe calendarul. După 60 de secunde, vedeți câte bătăi pe minut a scăzut.

Cauzele piederii involuntare în greutate

În general, o rată de recuperare de un minut în anii 30 este bună, iar 40 de ani sunt minunate. Cu cât cifra este mai mare, tu ești instalatorul. Cu alte cuvinte, acesta reprezintă cel mai mare efort aerobic pe care îl puteți menține pentru o perioadă îndelungată de timp - și puteți îmbunătăți pragul de lactat dacă vă antrenați din greu și inteligent.

Lodge din seria Tânărului Anul viitor explică o modalitate de a vă testa: "Alegeți o zi când nu ați alergat greu timp de două sau trei zile, încălziți timp de 10 minute, apoi executați cel mai dificil ritm pe care îl puteți susține o jumătate de oră, terminând la fel de tare cum ai început.

Generalitati

Dacă încercați testul cu o lună mai târziu și îl puteți executa la o frecvență medie a inimii, ați crescut pragul de lactat și starea dvs. Cheia pentru a scădea în greutate și a continua să vă desfășurați cele mai scădere în greutate rhr rezultate: Consumați mai puține calorii decât ardeți și consumați alimente bogate în nutrienți. Aceste numere vă vor ajuta să faceți acest lucru.

Vizualizare pentru scădere în greutate: Ghidul metodei Gabriel.

Scala foamei este similară: pe o scară de la 1 la 10, unde 1 este ravnit și 10 este umplute, mâncați când sunteți la 3 sau 4 și opriți când atingeți 6 sau 7.

Nu vă lăsați prea foame sau veți mânca scădere în greutate rhr mult decât aveți nevoie sau prea plin ceea ce înseamnă că ați consumat prea multe calorii.

Sunt mai puțin dense decât cele mai multe alimente. Acest lucru le face o alegere bună dacă încercați să consumați mai puține calorii. Fiber vă face, de asemenea, să vă simțiți plini și mai mulțumiți. Deci, consumând o mulțime de legume cu conținut ridicat de fibre, puteți reduce aportul total fără să vă simțiți foame.

PROGRAMARI

Leafy greens cum ar fi spanacul și kale sunt deosebit de scăzute în calorii și bogate în fibre. Boabele rafinate, produsele cu adaos de zahăr, alimentele fast-food, sucurile și alimentele procesate tind să aibă un conținut ridicat de calorii, dar să ofere o nutriție foarte redusă. Cu cât mai mult puteți reduce, cu atât va fi mai ușor să vă reduceți consumul total de calorii și să scăpați în greutate.

Cheia este să nu simți că te-ai lipsit de tine; începeți prin înlocuirea unei opțiuni mai sănătoase o jumătate de uncie de ciocolată neagră în loc de un castron de înghețată și reduceți cât de des vă răsfățați de la trei cutii de sodă la unul.

Dacă urmăriți și ceea ce mâncați, arderea tuturor acelor calorii va duce la pierderea în greutate. John Colver, un antrenor de fitness din Seattle, oferă clienților săi un "milestone" de antrenament în fiecare lună pentru a testa modul în care se scădere în greutate rhr funcționarea și notează că antrenamentele în sine conduc adesea la scăderea în greutate.

Puteți face un test de durată pe orice curs pe care îl conduceți în mod regulat - de exemplu, o buclă în jurul unui lac sau o pistă punctuală. De exemplu, rulați la o înclinație de 5 la sută de kilometri pe oră timp de 10 minute și înregistrați ritmul cardiac mediu.

1. Nu se ţin diete după metode auzite, necertificate de un specialist

Faceți același test în fiecare lună și comparați rezultatele; pe măsură ce fitness-ul dvs. Jason Logue a început să urmărească atât timpul de curse, cât și pierderea în greutate în A obținut mai multă greutate, mai rapidă și a pierdut greutatea.

Performanțele sale în Marea Race a lui Pittsburgh K vorbesc de la sine: Înel a alergat ; în; și îndupă ce a pierdut 60 de kilograme, a alergat cu mult mai rapid Jared Reeder, director de creație în Atlanta, și-a consolidat rezistența prin numărarea minutelor pe care le-a putut executa înainte de a fi respins.

Atunci când Reeder-ul cu greutate peste greutate a început, el a putut merge doar trei minute, dar a ajuns încet la Acum conduce patru maratonuri - și este de 55 de kilograme mai ușoare. Caliperii sau chiar testul "Pantalonii Sfântului Graal" vă vor oferi o idee solidă despre progresul dvs. Toata lumea este diferita. Max-ul tau este determinat in cea mai mare parte de varsta si genetica - nu de cat de tare te antrenezi.

0722 61 67 85

Aceasta este echivalentă cu aproximativ o ceașcă de cereale cu fibre mari, o felie de pâine integrală și o jumătate de cești de orez brun. Mulți alergători presupun în mod eronat că au nevoie de mai mult.

Ia-o de la legume o ceașcă de linte are 16 gramelegume, fructe și cereale integrale.