1. Stabiliți obiectivele drepte

Pierderea în greutate obiectiv pe termen lung. 16 moduri de a vă motiva pentru a pierde în greutate

Vreți să pierdeți greutatea și să o păstrați bine.

Reducerea mâncării prăjite și a deserturilor Inclusiv fructe și legume Rezumat: Alegeți un plan de alimentație pe care îl puteți respecta pe termen lung și evitați dietele extreme sau rapide. Păstrați un jurnal de pierdere în greutate Auto-monitorizarea este crucială pentru motivația și succesul la pierderea în greutate. Cercetările au descoperit că persoanele care își urmăresc consumul de alimente au mai multe șanse de a pierde în greutate și de a menține pierderea în greutate Totuși, pentru a păstra corect un jurnal alimentar, trebuie să scrieți tot ce mâncați. Aceasta include mese, gustări și bucata de bomboane pe care ai mâncat-o de pe biroul colegului tău.

Aceste cinci strategii vă vor ajuta să faceți acest lucru. Stabiliți obiectivele drepte Cei mai mulți oameni care încearcă să piardă în greutate se concentrează doar asupra obiectivului lor final: să scadă kilogramele. Dar este important să nu pierdeți din vedere dieta și să faceți exerciții care vă vor aduce acolo.

Related Content

Alegeți două sau trei obiective de dietă și exerciții fizice la un moment dat pe care sunteți dispus să-l asumați. Și asigurați-vă că acestea sunt specifice și realiste.

De exemplu, "exercitarea mai mult" este un obiectiv minunat, dar nu este specific.

cel mai bine mananca pentru a slabi comentariu prendre un arzător de grăsime

Dar este realist dacă începeți doar? Cunoașteți declanșatoarele dvs.

Un rectificativ la acest articol a fost publicat pe 26 februarie Abstract Obiectiv: Pentru a revizui pierderea în greutate și întreținerea pentru persoanele grave obeze înscrise în programul intensiv de pierdere în greutate, folosind diete cu consum redus de energie sau foarte scăzute. Proiecta: Analiza grafică a pacienților tratați consecutiv între șiobservată la trei centre de pierdere în greutate.

Există situații care te fac să vrei să mănânci mai mult? Începeți să le observați.

scară pentru a ajuta la pierderea în greutate arzător de grăsimi termostat

De exemplu, puteți afla că sunteți mult mai probabil să mâncați prea mult în timp ce sunteți plictisit sau stresat. Apoi, dați seama de modalități de a obține în jurul acestor declanșatoare.

paracetamolul pierde în greutate pierderea în greutate a bisericii baptiste capitale

Faceți altceva pentru a vă calma stresul, de exemplu. De asemenea, ați putea dori să puneți tratamente departe.

O măsură mai bună

Ești mai probabil să le mănânci dacă sunt vizibile și ușor de ajuns. Umpleți-vă pe alimente Așa e: ar trebui să te simți plin. Dar cum faceți asta ar putea să vă surprindă.

sfaturi prin slăbit scară pentru a ajuta la pierderea în greutate

E vorba cel mai mult timp: 15 minute, pentru a fi specific. Ai nevoie de cel puțin atât de mult timp să te simți plin.

Care e secretul pentru a slabi pe termen lung- Prima Parte

Mănânce mai lent, oferindu-le creierului suficient timp să observe că ai mâncat. Ce mănânci poate ajuta, de asemenea.

Măsurarea: în acest an, obiectivul de fitness pentru pierderea de grăsime pentru succesul pe termen lung Noiembrie Sfaturi utile Noțiuni de bază și pierderea în greutate sunt în mod constant printre rezoluțiile de top de Anul Nou, iar ianuarie este perioada de boom pentru industria de sală de miliarde de dolari. În timp ce orice încercare de a încorpora mai mult exerciții în viața noastră ar trebui să fie binevenită, este timpul să regândim motivele pentru care ne-am alăturat salonului. Și, în special, modul în care măsuram succesul când vine vorba de exercițiu. Pierderea in greutate este unul dintre cele mai frecvente motive pentru care oamenii incep un program de exercitii, care leaga transpiratia cu grasimi reduse. Din nefericire, se pregătesc să eșueze, deoarece există dovezi bune că exercițiile fizice în absența modificărilor alimentare nu sunt tot atât de eficiente pentru scăderea în greutate.

Gândiți-vă la fibre cum ar fi fructele și legumele pentru a umple. Un alt truc este de a utiliza plăci mai mici, astfel încât porțiunile mici să nu pară prea mici.

De asemenea, schimbarea programului dvs.

Fresh articles

O recompensă bună este ceva care este de dorit, în timp util și depinde de îndeplinirea obiectivului. Recompensele pot include tratarea unui film sau a unui masaj, luarea unei după-amieze la serviciu sau oferirea unui oră de timp pentru tine. Rețineți că multe recompense mici, acordate pentru îndeplinirea obiectivelor mici, pot funcționa mai bine decât recompense mai mari pentru obiective lungi și dificile. Urmăriți Pierderea în greutate obiectiv pe termen lung dvs.

Jot jos lucruri cum ar fi cât de mult vă exercitați și ce mănânci.

grăsimea pierde cum slăbește într-o lună sănătos

Există multe aplicații care vă pot ajuta. Făcând acest lucru vă poate deschide cu adevărat ochii la ceea ce faci și ce trebuie să faceți pentru a vă îndeplini obiectivele de scădere în greutate. Articolul Precedent.

  • Pierderea în greutate pe termen lung |
  • Abstract Context: Deși creșterea supraponderalității și a obezității în Statele Unite este bine documentată, întreținerea pe termen lung a pierderii în greutate LTWLM a fost explorată minim.
  • Poți pierde grăsime și bei bere