Transformări incredibile de pierdere în greutate în

30 de lire de pierdere în greutate

Linia de jos Pierderea a 30 de kilograme poate fi provocatoare și consumă mult timp.

Reproduction in lower and higher animals Part 5- Gametogenesis -12 Biology Maharashtra Board

Probabil nu numai că ajustați regimul alimentar și stilul de viață, dar și modificați cu atenție programul de somn, nivelul de stres și obiceiurile alimentare. Totuși, făcând câteva modificări simple în rutina zilnică vă poate ajuta să pierdeți 30 de kilograme în timp ce vă îmbunătățiți sănătatea generală.

Exercitii aerobice

Acest articol acoperă câteva strategii care te pot ajuta să pierzi 30 de kilograme în siguranță. Modificări dietetice Indiferent dacă doriți să slăbiți 5 kilograme sau 30, să faceți câteva modificări dietetice este esențial. Scade aportul caloric A mânca mai puține calorii decât arde în fiecare zi este esențial atunci când vine vorba de pierderea în greutate.

Unele alimente, cum ar fi chipsurile de cartofi, mâncarea congelată și produsele coapte ambalează un număr mare de calorii, dar lipsesc substanțe nutritive importante precum proteine, fibre, vitamine și minerale. Încărcarea farfuriei cu alimente scăzute de calorii, alimente bogate în nutrienți vă poate ajuta să vă păstrați senzația plină între mese, reducând în același timp aportul caloric zilnic pentru a promova pierderea în greutate.

Aceste schimbări treptate ajută la învățarea obiceiurilor sănătoase pentru a menține greutatea. Rutinele sedentare, programele de lucru și normele sociale pot face dificil pentru un adolescent să piardă în greutate. O pierdere în greutate de 30 de kilograme.

Fructele, legumele, leguminoasele, cerealele integrale și tăierile slabe de carne, pește și păsări de curte sunt adaosuri 30 de lire de pierdere în greutate la o dietă scăzută în calorii. Pe de altă parte, alimentele procesate, cum ar fi chips-urile, biscuiti, prăjiturele și mesele de conveniență sunt, de obicei, bogate în calorii și ar trebui limitate la o dietă echilibrată și săracă în calorii.

  1. Pagina principala » Gestionarea greutății » Program de pierdere în greutate pentru o capacitate de lb.
  2. CUM SĂ PIERZI 30 DE LIRE îN SIGURANȚĂ - FITNESS -
  3. Lpg slăbire abu dhabi

Cu toate acestea, asigurați-vă că evitați reducerea caloriilor prea mici. Deși nevoile de calorii variază în funcție de o serie de factori, cum ar fi greutatea, înălțimea, sexul și nivelul de activitate, scăderea aportului dvs.

O rată sănătoasă de pierdere în greutate este considerată a fi cuprinsă între 0,45—0,91 kg pe săptămână, ceea ce necesită arderea cu până la 1.

Pentru pierderea în greutate durabilă și durabilă, încercați să reduceți aportul cu — calorii sub nivelul de bază pentru a pierde în jur de kilograme 0,45—0,9 kg pe săptămână 3. Totuși, în general, este recomandat ca femeile și bărbații să consume cel puțin 1. Reduceți alimentele procesate Alimentele procesate, cum ar fi taitei instant, mâncare rapidă, chipsuri de cartofi, biscuiti și covrigi sunt toate bogate în calorii și sărace în nutrienți importanți.

Potrivit unui studiu realizat la aproape Alte ingrediente procesate, precum băuturile răcoritoare, au un conținut ridicat de zahăr, ceea ce poate contribui și la creșterea în greutate.

De fapt, studii multiple au descoperit că un aport crescut de băuturi îndulcite cu zahăr poate fi legat de creșterea în greutate și obezitate 6, 7.

Modificări dietetice

Pentru cele mai bune rezultate, tăiați din nou băuturi precum sodă, ceai îndulcit, suc de fructe și băuturi sportive și optați pentru apă sau cafea sau ceai neindulcit. Mănâncă mai multe proteine Adăugarea mai multă proteină la dieta dvs. Carnea, peștele și păsările de curte sunt câteva alimente bogate în proteine, care pot fi încorporate cu ușurință într-o dietă sănătoasă de slăbit.

Completează fibra Fibrele, un nutrient care se găsește aproape exclusiv în alimentele vegetale, nu pot fi digerate de corpul vostru Fibra solubilă, în special, este un tip de fibre care se găsește în alimentele vegetale care absoarbe apa și poate încetini golirea stomacului pentru a vă ajuta să vă păstrați plin pentru mai mult timp Fibra solubilă poate stabiliza și nivelul glicemiei pentru a preveni vârfurile și prăbușirile, ceea ce ar putea duce la creșterea foamei Un alt studiu recent realizat la 50 de persoane a arătat că consumul unei băuturi bogate în proteine, bogate în fibre înainte de mese reduce foamea, dorința de a mânca și aportul alimentar - toate acestea putând fi benefice pentru pierderea în greutate Fructele, legumele, cerealele integrale, leguminoasele, nuci și semințele sunt câteva exemple sănătoase de alimente 30 de lire de pierdere în greutate în fibre solubile.

Bea multa apa A bea mai multă apă este un mod rapid și convenabil de a stimula pierderea în greutate. De fapt, unele cercetări sugerează că consumul unei cani de apă înainte de fiecare masă poate reduce aportul de calorii pentru a crește pierderea în greutate. Modificarea stilului de viață Pe lângă modificarea regimului alimentar, modificarea modului de viață poate stimula și pierderea în greutate.

Account Options

Adăugați cardio la rutina dvs. Cardio, cunoscut și sub denumirea de exerciții aerobice, este un tip de activitate fizică care presupune creșterea ritmului cardiac pentru a arde calorii în plus. Încadrarea anumitor cardio în rutina dvs.

Conform unui studiu, participanții care au făcut cardio de 5 ori pe săptămână au pierdut până la 11,5 lire sterline 5,2 kg în decurs de 10 luni, chiar și fără a face alte modificări în dieta lor sau în rutina zilnică În mod ideal, încercați să stoarceți cel puțin — de minute de cardio pe săptămână sau între 20—40 minute pe zi Mersul pe jos, joggingul, înotul, ciclismul, drumețiile și boxul sunt câteva exemple de exerciții aerobice pe care le puteți adăuga rutinei. Dacă tocmai începeți, asigurați-vă că începeți încet, setați-vă obiective realiste și creșteți treptat frecvența și intensitatea antrenamentelor dvs.

Reglarea planului dvs. și a obiceiurilor alimentare

Încercați antrenamentul de rezistență Antrenamentul de rezistență este un tip de exercițiu care folosește rezistența pentru a-ți contracta mușchii și pentru a-ți construi forța și rezistența. Poate fi deosebit de benefic pentru creșterea masei corporale slabe și stimularea numărului de calorii pe care organismul le arde în repaus, făcând mai ușor să slăbească pe termen lung Folosirea mașinilor de greutate, ridicarea greutăților libere sau efectuarea de exerciții de greutate corporală, precum împingători, gheare, scârțâituri și scânduri sunt toate tipurile de antrenament pentru rezistență care pot fi benefice pentru pierderea în greutate și sănătate.

Poate doriți să luați în considerare consultarea unui antrenor personal certificat atunci când începeți să vă asigurați că practicați o tehnică adecvată și utilizați echipamentul în siguranță pentru a preveni rănirea. Practicați HIIT Antrenamentul de mare intensitate, cunoscut și sub denumirea de HIIT, este un tip de activitate fizică care presupune alternarea între explozii de exerciții intense și perioade de odihnă pentru a menține ritmul cardiac ridicat.

Adăugarea câtorva sesiuni de HIIT în rutina dvs.

pierdere în greutate sănătoasă în 4 săptămâni

Într-un studiu, participanții care au făcut HIIT timp de 20 de minute de 3 ori pe săptămână au experimentat reduceri semnificative ale grăsimii din burtă, a grăsimii totale și a greutății corporale după 12 săptămâni În plus, un alt studiu efectuat la nouă bărbați a descoperit că HIIT ardea mai multe calorii decât alte activități precum alergarea, ciclismul și antrenamentul cu greutatea Pentru a începe, încercați să alternați între de secunde de activități, coca de pierdere în greutate ar fi sfoara, împingerile, săriturile înalte sau burpeele, cu 30—40 de secunde de repaus între ele.

Sfaturi utile pentru pierderea în greutate Iată câteva alte sfaturi pentru a vă ajuta să pierdeți 30 de kilograme în siguranță: Evitați dietele fad.

Dietele fad promovează alimentația yo-yo și obiceiurile alimentare nesănătoase, iar modelele excesive de restricții alimentare pot contribui la pofte și la supraalimentare 23, Mănâncă încet. Unele studii sugerează că mestecarea și consumul alimentelor mai lent poate reduce aportul de calorii și mărimea mesei, ceea ce ar putea consolida pierderea în greutate 25, Dormi mult.

vyrams arzător de grăsime

Studiile arată că privarea de somn este legată de un risc mai mare de creștere în greutate, iar îmbunătățirea calității și a durata somnului dvs. Ține-ți contabilitatea.

Cercetările arată că cântărirea în mod regulat și păstrarea unui jurnal alimentar pentru a vă monitoriza aportul poate ajuta la creșterea pierderii în greutate în timp 29, Reduceți nivelul de stres.

Nivelurile crescute de stres sunt legate de un risc mai mare de creștere în greutate și pot contribui la probleme precum alimentația emoțională și binging-ul 31, Stabilirea unui interval de timp realist Câțiva factori, inclusiv greutatea inițială, sexul și vârsta dvs. Prin urmare, poate dura de la câteva săptămâni până la câteva luni pentru a pierde 30 de kilograme în siguranță.

arzător de grăsimi bon ou mauvais

Cu toate acestea, rețineți că pierderea în greutate poate varia destul de mult de la săptămână la săptămână. Pentru a promova pierderea în greutate durabilă și durabilă, este important să respectați orice schimbare sănătoasă a alimentației și a stilului de viață - chiar dacă ați lovit un platou.

Cum să pierzi 30 de lire în siguranță

Linia de jos Când tocmai începeți, pierderea a 30 de kilograme poate suna ca o faza majoră. Cu toate acestea, efectuarea unor modificări sănătoase în dieta dvs. În plus, implementarea câtorva alte modificări simple ale stilului de viață vă poate ajuta la maximizarea rezultatelor și la asigurarea succesului pe termen lung.