Formular de căutare

Frecvența pierderii de grăsime. Intervalul de post: cheia pierderii de grăsime?

Intervalul de post: cheia pierderii de grăsime? Februarie 25, Timp de citire: 7 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Postul cu intervale, mai bine cunoscut sub numele de Postul intermitent IFeste o metodă de dietă care a câștigat multă popularitate în ultimii ani.

Cum vă puteți îndepărta burta și părțile laterale într-o săptămână?

Există multe forme diferite de post, dar câștigurile Lean [1] sunt probabil cele mai cunoscute. Nu mâncați nimic pentru restul de 16 ore din zi. Opiniile despre postul de interval sunt foarte împărțite în general cu două tabere.

Pe de o parte, există susținători care înjură prin beneficiile postului.

Account Options

Comoditatea, mâncărurile mari și pierderea rapidă de grăsime sunt adesea menționate. Pe de altă parte, există cei care nu cred în postul de intervale.

frecvența pierderii de grăsime reacții adverse la ardere grasă corporală slabă

Nu poate fi bine să nu obțineți nutrienți atât de mult timp, nu? Până în prezent, s-au făcut puține cercetări cu privire la postul de intervale și, cu siguranță, nu la subiecții care fac antrenamente de forță. Totuși, asta s-a schimbat recent! În acest blog vă ducem la conținutul cercetării [2] și devine clar dacă postul de interval este de fapt cheia pierderii de grăsime.

Meniu cont utilizator

Ce era cercetat? Cercetarea a avut loc deoarece există tot mai multe dovezi cu privire la beneficiile pentru sănătate ale IF. Cu toate acestea, acest lucru a fost la persoanele supraponderale sau obeze, nu se știe prea multe despre efectele la sportivi. Acesta este motivul pentru care acest studiu se concentrează pe efectele IF asupra bărbaților sănătoși, instruiți, care fac antrenamente de forță în timpul studiului. Grupul IFD și-a consumat toate caloriile zilnice într-o perioadă mai mică de 8 oreșirestul nu a fost consumat.

  • Глубоко затянулась и пустила дымовые колечки в воздух над головой.
  • Ce efecte nocive poate avea infometarea cand vrem sa slabim | Medlife
  • Slăbește pușcărie
  • _Бе-зо-па-сно-сти ра-ди_, - пропел Макс.
  • Спокойной ночи, - ответила .
  • Pierderea în greutate arsurilor negre

S-a asigurat că atât aportul de calorii, cât și distribuția macro proteine, carbohidrați și grăsimi au fost egale între ambele grupuri. Grupurile au fost testate la începutul studiului și din nou după 8 săptămâni. Proprietățile corpului au fost testate prin măsurarea masei fără grăsime și a grăsimii cu o scanare DXA.

S-au măsurat contururile și pliurile pielii.

Simplu de zis, greu de facut… si in niciun caz peste noapte. Chiar daca natura a fost grijulie cu voi si v-a inzestrat cu putine celule adipoase, majoritatea sunt dispuse in zona abdomenului.

O cantitate mare de valori a fost testată prin teste de sânge. Acestea includ testosteronul total și gratuit, valorile IGF-1, glicemia, hormonul tiroidian T3 și colesterolul.

Cum să arzi grăsimea fără a pierde musculatura | intalniri-fete.ro

În cele din urmă, 1RM a fost testat pentru prese de bancă și ghemuță. Care sunt rezultatele? În ambele grupuri IFD și ND, nu a existat nicio diferență semnificativă între masa corporală slabă, circumferința musculară și statisticile de forță. Ceea ce a fost frapant, poate cistita te face să slăbești, a fost faptul că o reducere semnificativă a masei grase a avut loc în grupul IFD, în timp ce nu a fost cazul în grupul ND.

Aportul caloric a fost menținut pentru întreținere în timpul studiului.

frecvența pierderii de grăsime împușcături de pierdere în greutate birmingham al

Prin urmare, aceasta ar indica inițial că IF este o metodă eficientă de a pierde grăsime. Cele de mai sus sunt asociate cu o creștere a adiponectinei și o scădere a leptinei și T3 în grupul IFD.

Adiponectina poate avea un efect asupra pierderii în greutate. Leptina este un hormon asociat cu senzația de sațietate. O scădere a acestui lucru este normală cu pierderea de grăsime, deoarece corpul dumneavoastră este mai conservator cu energia și, prin urmare, va trimite un semnal de foame mai devreme.

T3 este unul dintre hormonii tiroidieni, a cărui scădere este normală și cu pierderea de grăsime.

Cu toate acestea, ceea ce nu a devenit complet clar din studiu este dacă pierderea de grăsime este rezultatul postului și creșterea adiponectinei sau faptul că grupul IFD a avut un aport de energie marginal mai mic decât grupul ND.

Trebuie menționat că grupa IFD a avut, de asemenea, o greutate corporală mai mică în medie. Drept urmare, este posibil ca ambele grupuri să fi mâncat de fapt întreținerea, iar pierderea de grăsime să aibă o cauză diferită.

frecvența pierderii de grăsime colind aspect apăsând pentru pierderea în greutate

În timpul studiului, acest lucru nu a avut efecte negative asupra masei fără grăsime, a masei grase, a contururilor și a statisticilor de rezistență. Cu toate acestea, trebuie luată în considerare importanța acestor hormoni.

  • Acasă Eșarfe Cum să scapi de grăsimea laterală într-o săptămână.
  • Transfer de Grasime - Microlipofilling | Dr. Florin Juravle
  • Slăbire în direct
  • În cazul în care obiectivul dumneavoastră este acela de a pierde în greutate, antrenamentul de forță se poate dovedi extrem de util.
  • Pentru a preveni pierderea prea multă, există anumite planuri de dietă și tipuri de exerciții fizice care vă pot ajuta să pierdeți în greutate, să ardeți grăsimi și să vă mențineți masa musculară.
  • Pentru barbatii cu burtica | intalniri-fete.ro
  • 28 și nu poate slăbi
  • Intervalul Postului: Cheia pierderii de grăsime? - Blog de nutriție XXL

Pe termen lung, acest lucru ar putea avea efecte adverse din cauza postului de interval. În cele din urmă, concentrațiile de glucoză din sânge și insulină au frecvența pierderii de grăsime doar în grupul IFD, ceea ce este în conformitate cu studiile anterioare la persoanele supraponderale.

Aceasta poate fi un rezultat al creșterii adiponectinei și poate avea beneficii pentru sănătate. Deci ar trebui să începeți intervalul rapid?

INAINTE si DUPĂ microlipofilling

Această cercetare a arătat că postul de interval poate fi o strategie eficientă pentru pierderea grăsimii, menținând în același timp masa musculară. Mecanismele exacte din spatele acestui lucru nu sunt încă cunoscute pe deplin, dar cu siguranță par să existe beneficii în ceea ce privește pierderea de grăsime și sănătate.

Sistem imunitar slabit; Oase slabite si osteoporoza. In cazuri mai extreme, malnutritia poate duce la o multime de simptome precum scaderea energiei, oboseala generalizata, anemie, par fragil si constipatie. Metabolismul tau poate fi mai lent Pierderea rapida in greutate apare, de obicei, din lipsa de calorii extreme, cum este cazul persoanelor care pleaca de la consumul de la 3.

Sunt necesare cercetări suplimentare pentru a analiza efectele pe termen lung. Acest lucru ar trebui să clarifice dacă o perioadă mai lungă de post de intervale nu are un efect negativ asupra frecvența pierderii de grăsime musculare. Cum decideți dacă ar trebui să începeți cu postul de interval? Dacă doriți să pierdeți grăsime, este deosebit de înțelept să vedeți cum se încadrează principiile postului de intervale în viața de zi cu zi.

Trebuie să vă întrebați cum corespund aceste ore cu programul zilnic și dacă preferați mesele mari sau mici.

DE CE ESTE IMPORTANT ANTRENAMENTUL DE FORȚĂ PENTRU A SLĂBI? | Domyos by Decathlon

Dacă aveți o slujbă intensivă care vă cere să începeți devreme și apoi să vă antrenați târziu în zi, probabil că nu ar fi înțelept să vă umpleți toate caloriile în 8 ore. Totuși, petreceți toată ziua la birou și nu vă este chiar foame dimineața? În acest fel, nutriția dvs.

In unele locuri volumul este binevenit! Grasimea faciala este unul din principalii reponsabili pentru volumetria si conturul  fetei! Varsta si alti factori determina pierderea sau repozitionarea grasimii faciale, iar microlipofilling-ul vine sa contracareze acest fapt. De fapt este o alternativa de mute ori preferata fillerelor clasice de tip Acid Hialuronic, datorita faptului ca rezultatele sunt mult mai durabile iar organismul tolereaza perfect transferul fiind vorba de tesut propriu.

Pregătire Acest punct este în conformitate cu punctul de mai sus: când vă antrenați? Din cauza muncii lor, unii oameni se pot antrena doar la un anumit moment, în timp ce acest lucru nu poate fi întotdeauna optim.

Cuvinte cheie de căutare

Performanța dvs. În astfel de cazuri, atunci când vă antrenați frecvența pierderii de grăsime afara ferestrei, un supliment înainte de antrenament este ca Explozie! În timpul antrenamentului puteți BCAAs of Pila esențială de aminoacizi pentru a preveni pierderea musculară. Aveți întrebări despre postul de interval? Vrei să știi sigur dacă ți se potrivește? Spuneți-ne în comentarii!