Cum scapi de grăsimea de pe brațe - Totul Despre Mame

Cum să pierzi grăsimea mamei, Grăsimea de pe braţe poate deveni o amintire în 2016!

6 activități care te scapă de grăsimea de pe abdomen după naștere - Clubul Bebelusilor

Distribuiti pe Pinterest Grăsimea de pe braţe poate deveni o amintire în ! Dacă în vrei să îmbraci mult mai des decât anul acesta o rochie fără mâneci sau pur și simplu îți dorești brațe mai suple, iată află câteva ponturi despre cum să scapi de grăsimea de pe brațe!

În cazul în care ai trecut printr-o naștere sau mai multe, ai o activitate sedentară sau pur și simplu nu mai ești la prima tinerețe, e foarte probabil ca brațele tale să nu mai arate la fel de sculptate ca cele ale unei statui grecești. Și, chiar dacă mai ai două luni de iarnă în față, nu știi niciodată când se ivește, pe nepusă masă, ocazia sau chiar necesitatea de-a purta o rochie elegantă, fără mâneci, la vreun eveniment cu pretenții.

sănătatea naturală subțire a corpului omul pierde grăsimea

Așa că nu e niciodată prea devreme să te gândești să îți recapeți suplețea brațelor și să scapi rapid de grăsimea inestetică depusă cu timpul pe aceste zone la vedere. Vezi mai jos 8 exerciții cum să pierzi grăsimea mamei îndemână, pe care le poți executa acasă, cu rezultate optime, în cel mai scurt timp.

6 activități care te scapă de grăsimea de pe abdomen după naștere

Sunt exerciții pe care, dacă le repeți cu regularitate, te pot scăpa de cel puțin kilograme pe fiecare braț: 1. Flotări paralele Vei avea nevoie de un scaun stabil pentru a efectua acest exercițiu. Așază mâinile la lățimea umerilor pe marginea scaunului, în timp ce posteriorul este paralel cu scaunul. Ține picioarele îndoite pe podea, la lățimea umerilor, iar spatele să fie drept, apropiat de scaun.

Cum scapi de grăsimea de pe brațe - Totul Despre Mame

Îndreaptă brațele, dar păstrează mereu coatele ușor îndoite. Apoi îndoaie încet coatele și coboară corpul spre podea, până când brațele sunt la un unghi aproximativ de 90 de grade e momentul în care trebuie să simți tensiune în tricepși. Apasă cu brațele și împinge-te înapoi, până la poziția inițială. Repetă de de ori. Flotări la sol Stai cu fața spre podea, cu brațele sprijinite la nivelul umerilor.

Ține coatele apropiate de corp, apoi coboară ușor corpul. Revino la poziția inițială. Dacă ți se pare prea greu, schimbă poziția de start: îndoaie genunchii și atinge podeaua cu ei.

Întărirea tricepșilor pe spate Pentru acest exercițiu ai nevoie de greutăți de kg. Așază-te pe podea cu câte o greutate în fiecare mână și atinge podeaua cu genunchii și degetele de la picioare. Îndoaie partea superioară a corpului și poziționează posteriorul în spatele șoldurilor, apoi îndoaie coatele la unghi de 90 de grade.

Extinde ambele brațe înapoi, cu palmele orientate față în față. Simte tensiunea din tricepși și revino la poziția inițiala.

Cum scapi de grăsimea abdominală în doar 2 săptămâni?

Fă 3 seturi de repetări. Extensii pentru tricepși Poți face acest exercițiu stând în picioare sau culcată pe podea. Vei avea nevoie de kg de greutăți. Dacă stai întinsă pe podea: Ridică brațele deasupra pieptului.

Iata cum scapi de grasimea abdominala! | Catena

Păstrează coatele ușor îndoite, nu rigide. Îndoaie coatele la 90 de grade, astfel încât greutățile să ajungă la podea. Coatele ar trebui să fie corect poziționate de fiecare parte a capului.

hummus pentru pierderea în greutate axa pierdere în greutate nashville

Ridică mâinile, pentru a reveni la poziția de pornire. Repetă de 15 ori. Dacă stai în picioare: Flexează genunchii, nu-i ține rigizi. Îndreaptă brațele în timp ce coatele sunt poziționate pe lângă urechi. Acum îndoaie coatele la 90 de grade, apoi scutură tricepșii pentru a întări brațele.

Rezultate arzătoare de grăsimi f10 pierde-ți grăsimea

Aplecări în față Depărtează picioarele la lățimea umerilor. Îndoaie genunchii și trunchiul înainte, mai sus de șolduri. Păstrează coloana vertebrală fixă, fără să îndoi spatele. Mâinile tale ar trebui să fie direct sub umeri. Acum îndoaie coatele din spate, în timp ce ridici brațele spre părțile laterale ale pieptului omoplații ar trebuie să se apropie unul spre celălalt. Coboară încet cum să pierzi grăsimea mamei într-o mișcare controlată și simte tensiunea matla de slabire tricepși.

Ridicări pe un braț Întinde-te pe partea stângă, în timp ce genunchii sunt ușor îndoiți.

Așază mâna stângă pe umărul drept. Apoi, apasă palma dreaptă în podea, până devine rigidă și ridică partea superioară a corpului. Repetă de 10 ori, și schimbă brațul. Poziționează brațele astfel încât omoplații să fie așezați unul spre celălalt și ridică brațele, picioarele, și pieptul de pe podea — toate concomitent. Numără până la unu, apoi așază-te la loc, pe podea. Repetă de ori. Coboară spre podea. Pe măsură ce te ridici din nou, rotește partea dreaptă a corpului în sus, ridică brațul drept și răsucește-te pe călcâiul piciorului stâng.

Acasă Eșarfe Cum să scapi de grăsimea laterală într-o săptămână. Cum să îndepărtați burta: reguli de bază, sfaturi, caracteristici și exerciții.

Îndreaptă brațul drept astfel încât vârfurile degetelor să indice tavanul. Menține postura timp de o secundă înainte să revii la poziția de flotare. Repetă figura și pe partea stângă. Fă cinci astfel de repetiții. Citeşte şi:.