Cum sa slabesti stand acasa

Cum să slăbești stând acasă, Articole recomandate

Cum slăbești stând în pat

Dietă şi slăbire Homepage Slider Sănătate Nu este nevoie să pierzi ore întregi la sală, dacă vrei să arăți bine. Îți spunem noi cum poți slăbi stând în pat. Dimineața poți aloca 15 minute pentru câteva exerciții pe care le poți face stând în pat.

cum să slăbești stând acasă I f pierdere in greutate

Astfel, îți vei alunga imediat somnul și vei fi energică toată ziua. Ține cont de un singur lucru: fiecare mișcare trebuie repetată de câte aproximativ 30 de secunde, înainte să treci la un alt exercițiu. Ridicări de bazin Stai întinsă pe spate și îndoie genunchii, astfel încât să ai călcâiele în apropierea posteriorului.

Cum sa slabesti stand acasa

Mâinle trebuie să stea întinse pe lângă corp, cu palmele în jos. Ridică ușor bazinul, punând toată presiunea pe călcâie, și încordează mușchii fesieri.

cum să slăbești stând acasă pierdere în greutate doamnă grasă

În această poziție, ridică piciorul drept, apoi stângul, de câte 30 de ori. Acest exercițiu îți va lucra coapsele și mușchii fesieri.

Cum să slăbeşti FĂRĂ dietă. 10 trucuri care pot fi aplicate de oricine

Ridicări într-o parte Stai într-o parte, sprijinindu-te pe braț. Ridică-ți, apoi, șoldurile cât de sus poți, încercând să nu miști picioarele.

Slabeste Acasa in 10 min !

În același timp, întinde și brațul care ți-a rămas liber. Întoarce-te, apoi, la poziția inițială și repetă mișcarea de 30 de ori, după care fă același lucru stând pe cealaltă parte.

Ghid pentru leneșul din tine: cum să slăbești fără dietă sau sală

Aceste mișcări îți vor tonifia abdomenul și brațele. Ridicări de picioare Stai într-o parte, cu piciorul de sub tine îndoit ușor.

  • Tulburare endocrină care determină pierderea în greutate
  • Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate 2.
  • Lenjerie de slabit
  • Ghid pentru leneșul din tine: cum să slăbești fără dietă sau sală
  • Slabeste stand acasa!
  • Niciodată n-a fost mai uşor! Cum să slăbeşti 10 kg în 14 zile!

Sprijină-ți capul într-un braț, iar celălalt ține-l întins pe piciorul rămas liber. Ridică, apoi, piciorul cât poți de mult, iar când îl lași în jos, îndoaie-l, încercând să-l duci la piept.

cum să slăbești stând acasă scădere în greutate în prima săptămână de viață

Continuă acest exercițiu pentru 30 de secunde, apoi treci pe partea cealaltă. Îți vei lucra cum să slăbești stând acasă, mușchii fesieri și coapsele.