Cum să setați obiectivele realiste de fitness

Determinați obiectivul de pierdere în greutate

Reducerea mâncării prăjite și a deserturilor Inclusiv fructe și legume Rezumat: Alegeți un plan de alimentație pe care îl puteți respecta pe termen lung și evitați dietele extreme sau rapide.

Dansuri care ajuta să piardă în greutate rapid

Păstrați un jurnal de pierdere în greutate Auto-monitorizarea este crucială pentru motivația și succesul la pierderea în greutate. Cercetările au descoperit că persoanele care își urmăresc consumul de alimente au mai multe șanse de a pierde în greutate și de a menține pierderea în greutate Totuși, pentru a păstra corect un jurnal alimentar, trebuie să scrieți tot ce mâncați.

Aceasta include mese, gustări și bucata de bomboane pe care ai mâncat-o de pe biroul colegului tău. De asemenea, vă puteți înregistra emoțiile în jurnalul alimentar.

1. Determinați de ce doriți să pierdeți în greutate

Acest lucru vă poate ajuta să identificați anumite declanșatoare pentru supraalimentare și vă poate ajuta să găsiți modalități mai sănătoase de a face față. Puteți păstra jurnalele alimentare pe pix și hârtie sau puteți utiliza un site web sau o aplicație. Toate s-au dovedit eficiente Rezumat: Păstrarea unui jurnal alimentar vă poate ajuta să măsurați progresul, să identificați declanșatorii și să vă răspundeți.

Puteți utiliza un site web sau o aplicație ca instrument pentru urmărire. Sărbătește-ți succesele Pierderea în greutate este grea, așa că sărbătoriți toate succesele pentru a vă menține motivat. Acordați-vă un anumit credit atunci când atingeți un obiectiv.

determinați obiectivul de pierdere în greutate

Site-urile de socializare sau site-urile de pierdere în greutate cu paginile comunității sunt locuri minunate pentru a vă împărtăși succesele și pentru a obține sprijin. Când te simți mândru de tine, îți vei spori motivația 1.

Mai mult, nu uitați să sărbătoriți schimbările de comportament și nu doar să ajungeți la un anumit număr pe scară. De exemplu, dacă ți-ai îndeplinit obiectivul de a face patru zile pe săptămână, faceți o baie cu bule sau planificați-vă o noapte distractivă cu prietenii. În plus, vă puteți îmbunătăți în continuare motivația prin a vă recompensa 1.

Cu toate acestea, este important să alegeți recompense adecvate. Evitați să vă răsplătiți cu mâncare.

  • Cum să arzi grăsimea organelor interne
  • Cum să slăbești cu mobilitate limitată
  • Pierderea în greutate la ușa ta
  • Crize de pierdere în greutate
  • Dansuri care ajuta să piardă în greutate rapid author by Coyote Forumul nu a mâncat și a pierdut în greutate alimente cu conținut scăzut de calorii — este un sistem eficient și inofensiv pentru pierderea în greutate disponibile pentru oricine care vrea să piardă în greutate.

De asemenea, evitați recompensele atât de scumpe încât nu le-ați cumpăra niciodată sau atât de nesemnificative, încât oricum v-ați permite să le aveți. Următoarele sunt câteva exemple bune de recompense: Obținerea unei manichiuri Cumpărarea unui nou top de rulare Luând o clasă de gătit Rezumat: Celebră-ți toate succesele pe parcursul călătoriei tale de slăbit.

Luați în considerare recompensarea pentru a vă spori și mai mult motivația. Găsiți asistență socială Oamenii au nevoie de sprijin regulat și feedback pozitiv pentru a rămâne motivați 1.

determinați obiectivul de pierdere în greutate

Spuneți-le familiei și prietenilor apropiați despre obiectivele dvs. De asemenea, mulți oameni consideră că este util să găsească un amic de slăbit. Vă puteți pregăti împreună, să vă răspundeți reciproc și să vă încurajați reciproc pe tot parcursul procesului. În plus, vă poate fi util să vă implicați partenerul, dar asigurați-vă că veți primi sprijin și de la alte persoane, cum ar fi prietenii dvs. În plus, luați în considerare să vă alăturați unui grup de sprijin.

Atât personal, cât și grupurile de suport online s-au dovedit a fi benefice 1. Rezumat: Având un sprijin social puternic vă va ajuta să vă faceți responsabil și să vă mențineți motivați să slăbești. Luați în considerare să vă alăturați unui grup de asistență pentru a vă stimula motivația pe parcurs.

Faceți un angajament Cercetările arată că cei care își asumă un angajament public sunt mai susceptibili să își îndeplinească obiectivele Spunerea celorlalți despre obiectivele dvs.

Spuneți-le familiei și prietenilor apropiați și chiar luați în considerare distribuirea lor pe rețelele de socializare. Cu cât mai mulți oameni îți împărtășești obiectivele, cu atât responsabilitatea determinați obiectivul de pierdere în greutate mai mare. Mai mult, luați în considerare să investiți într-o abonament la sală, un pachet de clase de exercițiu sau să plătiți în avans 5K.

determinați obiectivul de pierdere în greutate

Este mai probabil să urmați dacă ați făcut deja o investiție. Rezumat: Angajarea publică de a pierde în greutate vă va ajuta să rămâneți motivați și să vă faceți responsabil. Gândește și vorbește pozitiv Oamenii care au așteptări pozitive și se simt încrezători în capacitatea lor de a-și atinge obiectivele tind să piardă mai mult în greutate Discuția de schimbare face declarații despre angajamentul față de schimbările de comportament, motivele din spatele lor și pașii pe care îi veți face sau pe care îi urmați pentru a vă atinge obiectivele Prin urmare, începe să vorbești pozitiv despre scăderea în greutate.

De asemenea, vorbiți despre pașii pe care trebuie să-i faceți și să vă dedicați gândurile cu voce tare. Pe de altă parte, cercetările arată că persoanele care petrec mult timp doar fantasând despre greutatea visului lor sunt mai puțin susceptibile să își atingă obiectivul.

Aceasta se numește indulgere mentală. În schimb, ar trebui să contrastăm mental. Pentru a contrasta mental, petreceți câteva minute imaginându-vă pentru a atinge greutatea obiectivului dvs.

Account Options

Un studiu efectuat la de studenți i-a făcut să se dedice determinați obiectivul de pierdere în greutate sau să-și contrasteze mental obiectivele de dietă. Cei care au contrastat mental au avut mai multe șanse să ia măsuri.

determinați obiectivul de pierdere în greutate

Au mâncat mai puține calorii, au exercitat mai mult și au mâncat mai puține alimente bogate în calorii Așa cum s-a văzut în acest studiu, contrastul mental este mai motivant și duce la mai multă acțiune decât la indulgerea mentală, ceea ce vă poate păcăli creierul în a crede că ați reușit deja și vă poate determina să nu luați niciodată măsuri pentru a vă atinge obiectivele.

Rezumat: Gândiți-vă și discutați slăbește fără arzătoare de grăsimi despre obiectivele dvs. Planifică provocări și întârzieri Stresorii de zi cu zi vor apărea întotdeauna. Găsirea modalităților de a planifica pentru ei și dezvoltarea abilităților de a face față corespunzător te va ajuta să rămâi motivat indiferent de viața care îți aruncă drumul. Întotdeauna vor exista sărbători, zile de naștere sau petreceri la care să participe.

Și întotdeauna vor exista stresori la locul de muncă sau cu familia.

determinați obiectivul de pierdere în greutate

Este important să începeți rezolvarea problemelor și brainstorming cu privire la aceste posibile provocări de pierdere în greutate și întârzieri. Acest lucru te va împiedica să te lași de pe cale și să pierzi motivația 2.

Cum să pierzi în greutate

Mulți oameni apelează la mâncare pentru confort. Acest lucru poate duce rapid la abandonarea obiectivelor de pierdere în greutate.

Adevărul este că scăderea pe timp indelungat a greutății are loc prin modificarea sănătoasă a dietei dvs. Cum să pierzi în greutate: Afla de cate calorii are nevoie corpul tau. Urmați un plan de nutriție echilibrat cu obiceiuri alimentare sanatoase și urmăriți aportul de calorii. Faceti exercitii cel puțin 60 de minute, zile pe săptămână, cu puțină pregătire de forță. Efectuați antrenamentele cu interval de intensitate ridicată de ardere a grăsimilor zile pe săptămână.

Crearea de abilități de coping adecvate vă va împiedica să vi se întâmple acest lucru. De fapt, studiile au arătat că persoanele care se ocupă mai bine de stres și au strategii mai bune de combatere vor pierde mai multă greutate și o vor menține mai mult timp Luați în considerare utilizarea anumitor metode pentru a face față stresului: Exercițiu.