Aranjarea Antrenamentelor pentru Slabire de-a Lungul Saptamanii

Rutina de slabire pentru incepatori. Rutină de antrenament Myprotein pentru fete

Sfaturile de mai jos te vor ajuta să te ții de rutina de slabire pentru incepatori și să transformi antrenamentele într-o rutină plăcută.

O sănătate îmbunătățită rămâne obiectivul vostru principal

Ți-ai promis că anul acesta mergi la sală? Nu sta doar pe bandă E ușor să stai acolo unde îți este confortabil și să aștepți rezultate minune. Cu toate astea, dacă alergi ca un maratonist pe bandă, nu vei avea automat cele mai bune rezultate, ba chiar îți vei face rău. Cu cât alergi mai mult timp, rezistența ta va crește, dar nu îți vei lucra musculatura mai deloc și s-ar putea să nici nu slăbești. Alternează exercițiile și folosește cardio inteligent.

Există diferențe între exercițiile cardio la sală și cele executate acasă?

De multe slăbire 24 femeile nu renunță la alergat pentru că se tem că exercițiile de forță vor fi dificile sau vor construi mușchii într-un mod inestetic. Dacă te confrunți cu această frică, apelează la un antrenor personal — el îți va crea un plan optim pentru obiectivele tale.

Urmărește să îți îmbunătățești sănătatea

Începe cu greutățile asistate E mult mai ușor să începi cu greutățile asistate, adică să lucrezi pe aparate. Indiferent dacă faci exerciții pentru picioare, piept, spate sau brațe, obișnuiește-te în primele sesiuni cu ritmul și greutățile. Intensitatea va fi mai mică, dar îți poți stabili un punct de plecare pentru exerciții.

De asemenea, exercițiile standard pun în funcțiune și mușchii din profunzime, așa că focusul tău va fi distribuit în mai multe zone.

rutina de slabire pentru incepatori cât arde de grăsime

Slăbește fără să schimbi stilul de viață convins că dacă ești la sală pentru prima oară vei face greșit un exercițiu, așa că lasă măcar aparatele să te ajute.

Înțelege limitele greutăților Rutina de slabire pentru incepatori nu ai mai făcut exerciții cu greutăți până acum, încearcă să-ți descoperi și înțelegi limitele.

Rutine de Antrenament pentru Începători

Pornește de la ideea că primul exercițiu trebuie făcut cu o greutate de acomodare, care să nu-ți pună mari probleme. Seriile de exerciții 3 sau 4, în funcție de intensitate se bazează pe creșterea constantă a greutății susținute.

Setează-ți limita inițială destul de jos pentru a nu te epuiza după primul exercițiu și crește constant de la serie la serie și de la sesiune la sesiune. Astfel îți vei observa mai ușor evoluția.

rutina de slabire pentru incepatori posibilă pierdere de grăsime orientată

Execută corect Mai mult decât numărul de kilometri alergați ori greutatea pusă pe spate contează execuția. Dacă faci greșit exercițiile, ele nu vor mai avea efectele dorite. Practic, ori vei lucra alți mușchi ori riști accidentări la spate, de cele mai multe ori. Uită-te cu atenție în sală, întreabă-i pe alții dacă nu ești sigur sau ia-ți un antrenor personal.

Greutățile sunt prietenoase, folosiți-le

Intră într-un program pentru începători Unul care să te învețe cum să te antrenezi și cum să mănânci, în funcție de nevoile corpului tău. Timp de 8 săptămâni acest program aduce aproape de tine — fizic, dar și virtual, printr-o aplicație și pe e-mail — o echipă întreagă de specialiști.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Cea mai bună aplicație de slăbit dedicată bărbaților pentru arderea grăsimii și scăderea în greutate acasă! Datorită exercițiilor eficiente de ardere a grăsimii poți scăpa de grăsimea de pe burtă, elimina sânii masculini și colăceii. Urmează programul de 30 de zile și dedică doar min pe zi pentru a pierde în greutate și a fi în formă!

Iar când te antrenezi singur, în aplicație ai un video cu fiecare exercițiu. Ia-ți un antrenor ca să te motiveze și ghideze Da, da, ne repetăm. Dar o facem cu motiv.

Sfaturi Decathlon, articole și informații din domeniul sportiv

Chiar dacă ți se pare că știi să faci tot ce trebuie în sală, un antrenor te va face să descoperi noi exerciții și vei putea învăța mai multe. Iar în caz că vrei să schimbi ceva radical la tine, e complicat și chiar periculos să o faci de unul singur — indiferent că e vorba de acumulare de masă musculară sau de slăbit.

rutina de slabire pentru incepatori pierdere în greutate jbt

În plus, e bine să ai un partener de antrenament care să-ți spună când să te oprești sau când să mai tragi cu tine. Continuă să mergi la sală Ultimul sfat nu mai ține de greutăți, kilometri sau antrenori, ci de tine. Dacă ești începător, sunt multe lucruri care te vor face să fugi înapoi pe ușă și să uiți de sală. De asta trebuie să pornești în etape. Dacă te vei duce în prima zi și vei da totul, vei avea o febră musculară pe care nu o vei mai putea controla o săptămână.

Începe treptat, cu pași mici, descoperă aparatele cu răbdare și execută corect. Când nu mai poți, oprește-te, dar revino. Share on facebook.