Cum îți înveți corpul să ardă grăsime treptat și fără efort

Cum îmi trântesc corpul

Este esențial de înțeles că e bine să ne exprimăm emoțiile negative, însă cu anumite nuanțe. De asemenea, trebuie să deschidem ochii și să conștientizăm că avem nevoie de timp și exercițiu pentru domolirea mâniei. Managementul furiei nu apare de-a gata și nici nu există incantații vrăjitorești. E ca la sală…ce să mai. Deci…cum să lucrăm cu furia?

Discutați despre momentele de furie cu alte persoane Prieteni, rude, de preferat, în care aveți încredere și a căror companie vă place. Se spune chiar științific că relația vindecă înainte de orice, așa că e păcat să nu încercați.

poate corpul să piardă celulele de grăsime pierdere în greutate de camping

Discutați cu încredere cu un specialist! Orice tip de specialist coach, psihoterapeut, consilier vă poate ajuta să descoperiți perspective și moduri noi de acțiune, metode de gestionare a furiei. Fără îndoială, este, poate, cea mai rapidă și eficientă strategie pentru controlul furiei.

Încercați să determinați ce stă la baza furiei.

ekg pierdere în greutate pierderea în greutate și cum au procedat

De exemplu, dacă persoana iubită nu vă răspunde la telefon și vă înfuriați, motivul poate fi de fapt gelozia, tradusă în nesiguranță de sine. Important…nu vă întrebați în spații publice cu voce tare…poate părea ciudat uneori. Bloc-notes-ul furiei mi-era dor de cuvântul ăsta Rețeta este simplă — agendă personală și pix, iar când treceți printr-un astfel de moment scrieți absolut tot ce vă trece prin minte!

Chiar tot…cu tot cu momente, nume, persoane, decor, injurii, blesteme etc. Metoda vă va crea aproape instant un sentiment de bine, de ușurare.

Cum să-ți faci corpul să ardă mai mult grăsime

Important este să creați un obicei, în cazul acesta unul pozitiv, care duce către schimbare. Dacă în timp ce o situație este pe cale să vă producă o reacție furioasă și acționați prin scoaterea carnețelului sau măcar prin a vă gândi la acest lucru, cred că ați creat suficient self-awareness. Nu blocați furia, ci manifestați-o, dar nu așa simplu, ci observându-vă activ Ce înseamnă?

Să presupunem ceva negru — un coleg vă înjură la birou de față cu toată lumea inclusiv șefii…să presupunem că și părinții voștri sunt acolo. Vreți să ripostați!

888 arde grăsime. Minus, capsula de slabit - Extracte de fructe pentru scăderea greutății

Ei bine, chiar în acest moment trebuie să vă propuneți să vă observați atent pe următoarele paliere: ce simt eu acum, când el mă înjură? De ce vreau să reacționez? Care e contextul? Cum se comportă de obicei persoana care mă deranjează acum? Ce spune acest comportament despre ea? Dacă ripostez, ce va spune comportamentul meu despre mine? Veți observa că fiind conștient în momentul de furie, nu veți mai reacționa, ci veți învăța despre dumneavoastră și vă veți modela gândirea și comportamentul, țelul final fiind managementul furiei.

Schimbați-vă percepția, chiar acum, în timp ce citiți! Hai să mergem pe firul logic. Am stabilit că atunci când vă înfuriați vă simțiți, pe scurt, lezat. Important de reținut este că atunci când cineva ne jignește, critică sau se comportă ostil față de noi, persoana din lumina reflectoarelor este, paradoxal, cel cu comportament ostil și NU noi.

Ia gândiți-vă, când ați jignit ultima dată pe cineva exercițiu doar cum îmi trântesc corpul cei sincerice ați simțit? Că aveți dreptate? Că vă apărați pe voi indiferent de motiv?

perimenopauză cum să slăbești zwift pentru pierderea de grăsime

Că tocmai ce creați ascendent față de persoană? A fost de fapt despre voi…de la un moment dat nici nu mai conta persoana din față, putea fi doar o hologramă. Nu mai scădere în greutate peste 60 de ani Aici este vorba tot despre crearea unui obicei de viață pozitiv. Cu cât judecăm mai mult, cu atât ne impunem propria viziune asupra lumii și vieții fără să luăm în considerare și alte perspective și că trăim, încă, în comuniune cu natura.

Când ne înfuriem, concomitent, judecăm. Hai să nu o mai facem și să observăm activ punctul 3. Scădere în greutate de xenatină că e popular în ultimul timp…Meditează!

Nu e o rușine, deși, există o oarecare stigmatizare și pe această parte a fi spiritual e rău, meditația este pentru nebuni, călugării budiști s-au apucat de așa ceva pentru că nu i-a angajat nimeni pe LinkedIn etc. Dacă vrei, poți sta în lotus, însă detaliile tehnice nu sunt așa importante și chiar te sfătuiesc, dragă cititor, să nu te pierzi în detalii.

Te rog nu pune o alarmă care să imite alarma primăriei pentru calamități, ci ceva soft, care urcă în intensitate mai ales dacă ești cardiac. Vă vor veni gânduri diverse — pozitive, negative, persoane, rezolvare de probleme etc.

Și aici, e nevoie de cum îmi trântesc corpul și de instituirea unui obicei sănătos, însă este foarte plăcut — cine nu vrea să aibă 20 de minute în care să cum îmi trântesc corpul se mai gândească la probleme, planuri, bani, facturi și să nu fie bătut la cap apropo de schimbare de percepție. Ca o mică anecdotă — furia nu este un bagaj primit de la cineva, ci unul tras la mașină de noi înșine.

Vă las să meditați, cu o alarmă domoală, la cele spuse… Pe de cealaltă parte, ce facem când avem în fața ochilor un furios? Ce face matadorul când vede un taur care scoate flăcări pe nas? O atitudine calmă și înțelegătoare din partea noastră este cea câștigătoare, chiar dacă noi suntem obiectul furiei — dificil, dar nu imposibil. Câteodată furiosul nu va înceta niciodată din accesele sale, moment în care trebuie să alegem dintre cele două căi sau pastile, ca în Matrix — stau sau plec.

A sta într-un mediu plin de furie nu este sănătos pentru starea noastră psihică.

Traducere "to slam" în română

Nu uitați! Identificați lucrurile care provoacă furia și cum îmi trântesc corpul cu altele Dacă lucrați sub comanda unei persoane cu o personalitate dificilă și aici sunt multe puncte de abordat și vă place job-ul atât de mult încât vreți să rămâneți acolo, va trebui să identificați lucrurile care provoacă furia și să le înlocuiți cu altele. Este o muncă fină și de detaliu, însă orice persoană are nevoi și pattern-uri de comportament.

Nu vreau să dezamăgesc, însă ce am prezentat la acest punct sunt tehnici de evitare de dragul unui job în acest caz —dar tot confruntarea pentru a ne apăra nevoile este de bază. Până la urmă, a fi tratat de cei din jur fără utilizarea furiei este o nevoie în sine, foarte normală de altfel. Nu luați personal comportamentele dificile, cu exercițiu și răbdare puteți învăța să vă detașați Când cineva își manifestă furia față de noi sau în fața noastră caz în care nu suntem ținta sentimentelor negative este esențial să ne concentrăm și să privim din altă perspectivă și să înțelegem că, oricare ar fi cuvintele sau comportamentele persoanei, nu esența persoanei noastre este atacată, ci o imagine aflată doar în mintea furiosului.

Așa este, nu e ușor să lucrezi într-un mediu cu oameni furioși sau să ai pe cineva lângă tine cu un astfel de comportament, însă ne putem simți mai bine în preajma lor și putem învăța să setăm limite.

Dacă vă plac paralelele și cum îmi trântesc corpul, că mie sigur darelația cu un furios trebuie să fie ca în Aikido — cu cât îl lași să își manifeste propria forță fără să te opui, ca un perete, cu atât deții controlul asupra situației.