Drum liber Jurnal de Pierdere în Greutate și Instrucțiuni

Jurnal de pierdere în greutate

Pierdere în Greutate Idei și sfaturi pentru jurnal de pierdere în greutate by Jennifer R. Scott Share on Facebook Share on Twitter Un jurnal cu privire la pierderea în greutate poate fi cheia succesului în dietă. Esti gata sa-ti faci jurnalul de mancare si jurnalul de exercitii?

Tipărit de pierdere în greutate Jurnal

Utilizați aceste idei și sfaturi pentru revistele de pierdere în greutate ca ghid, dar folosiți-vă propria intuiție pentru a face un jurnal potrivit pentru nevoile dvs. Apoi decideți ce veți scrie în jurnalul dvs. Evident, primul lucru pe care doriți să îl înregistrați este consumul total de alimente 42 nu poate slăbi băuturi pentru această zi.

Aveți nevoie de un șablon? Puteți descărca sau imprima acest jurnal alimentar și îl puteți lipi în noul jurnal de pierdere în greutate sau îl puteți folosi simplu ca ghid. Vă poate ajuta să vă amintiți ce ați mâncat la fiecare masă și gustare.

Fresh articles

De asemenea, vă poate ajuta să planificați mese și gustări în avans. Încercați să includeți o dimensiune exactă a fiecărei mâncare și băutură. Dimensiunea servirii contează! Și rețineți că păstrarea unui jurnal de hârtie precis înseamnă înscrierea tot ce consumați, inclusiv probele și gusturile în timpul gătitului.

pierdere în greutate fenilalanină

Adesea mâncăm fără să fim conștienți cu adevărat de ea. Noul tău jurnal de produse alimentare este cel mai bun mod de a obține o idee jurnal de pierdere în greutate despre consumul de alimente.

Înregistrați dimensiunea porțiunii, ținând cont de faptul că mărimea porțiunii dvs. Dacă nu cunoașteți porția mâncării pe care ați mâncat-o, puteți să luați în considerare consumul de alimente pentru a obține o estimare.

Related Content

Dacă nu aveți la dispoziție o etichetă cu privire la Nutriție pentru alimentele pe care le consumați, utilizați un site sau o aplicație cu date despre nutriție pentru a obține informații importante, cum ar fi calorii și proteine, grăsimi, carbohidrați și fibre grame.

S-ar putea să vă simțiți mai ușor să faceți această înregistrare tot la un moment dat la sfârșitul zilei, în loc să faceți timp să faceți acest lucru puțin câte puțin în timp ce progresează ziua. Înregistrarea orelor de masă și a duratei meselor vă va ajuta să vedeți dacă mâncați prea repede. Mulți diete și non-diete mănâncă prea repede.

pierdere în greutate cymbalta

Veți observa, de asemenea, dacă mâncați prea des. Unii diete consideră că este util să mănânci la un program regulat, mai degrabă decât să pășesc toată ziua.

Jurnal de pierdere în greutate

Mâncarea prea adesea ar putea fi un semn că nu mâncați mese echilibrate. Alimentația frecventă poate provoca, de asemenea, creșterea în greutate sau eșecul dietei. Aceste informații vă pot ajuta să identificați factorii care ar putea influența modul în care vă mâncați.

Dacă mănânci singur, mâncați când stați la computer? Sau mâncați la bucătărie sau la masă? Sunteți întotdeauna cu aceiași prieteni și familie atunci când mâncați prea mult? Crezi că mănânci prea mult când te uiți la televizor? Dacă aveți un jurnal despre mediul dvs. Utilizați informațiile pentru a mânca mai puțin indiferent unde vă aflați. Ar trebui să utilizați o scară simplă, cum ar fi de la 1 la 5, cu 1 nu este foame și 5 este cel mai foame.

Doar notați numărul înainte de a înregistra ceea ce mănânci. S-ar putea să afli că mănânci adesea când nu ți-e foame. Când vă revizuiți jurnalul, veți putea vedea dacă acest lucru este sau nu un factor în dieta dumneavoastră.

  1. Efect secundar al suplimentului de pierdere în greutate
  2. Arzător de grăsimi smulse
  3. Weider super nova arzatoare de grasimi
  4. jurnal de pierdere în greutate de zi - pierde in greutate rapid si gustos
  5. Ce băutură mă poate face să slăbesc
  6. Adăugați în lista de dorințe Instalați În căutarea pentru intervalul de greutate sanatoasa?
  7. A dus la pierderea de grăsime

S-ar putea să descoperiți că mâncați frecvent pentru că sunteți foarte foame. Dacă acesta este cazul, atunci puteți include mai multe alimente care ajută la reducerea foamei, astfel încât să nu dorești mâncarea la fel de des.

băutură de pierdere în greutate fierbinte

Este important să le scrieți atât înainte cât și după masă. Acest lucru vă va ajuta să înțelegeți ce emoții vă determină să mâncați și ce efect au anumite alimente asupra acestor emoții. Poate doriți să notați situația specifică care a cauzat consumul emoțional. Când înțelegeți ce vă conduce la consumul emoțional, puteți lucra la planificarea unor strategii de coping alternative pentru data viitoare când se produce aceeași situație.

cafeaua gastronomică neagră pierde în greutate

Related Content.